Återkommande kunder behöver inte bli uppringda

Vi har granskat de svar vi har fått in ifrån vår pågående kundundersökning. Där uppgavs det att man inte ska behöva svara på frågor per telefon om sin ekonomi varje gång man ansöker om ett lån via SMS.

Vi har tagit till oss

Vi har nu tagit till oss av era åsikter och infört ett sätt för återkommande kunder att meddela att ekonomin är densamma som det var när du ansökte om ett lån senast. Detta gör du enkelt genom att lägga dit texten ”ekonomi samma” efter ert kontonummer. Nedan ser du ett exempel på hur ett sådant SMS till oss ser ut.

Exempel
Belopp WEB personnummer kontouppgifter ekonomi samma

När vi har mottagit ovan SMS till 72456 kommer vi ta de uppgifter ni angav förra gången ni ansökte och utföra en ekonomisk kontroll för din nya ansökan.

Beviljande

Går du igenom vår ekonomiska kontroll gör vi en utbetalning till dig så snart som möjligt. Om du har ett konto hos DanskeBank, Svenska handelsbanken eller Nordea kommer du ha pengarna på ditt konto strax efter du har fått ett SMS som meddelar om överföringen. Om du inte har någon av de nämnda bankerna kommer du ha pengarna kontot inom 24timmar förutsatt att det inte är helgdag. Om du inte går igenom vår kontroll får du ett meddelande om detta via SMS.

Publicerad: 20 mars, 2013

Låna

Kundtjänst öppettider

Helgfria vardagar: 08:00 - 18:00

Öppet för ansökningar 24 timmar om dygnet och 365 dagar om året.

Sms Pengar Norden AB

BOX 1306, 751 43 Uppsala

Besöksadress: Östra ågatan 31, 753 22 Uppsala

556221-6902

018 71 00 02

info@smspengar.nu